Nathan

sobota, 17 marca 2012

Rozdział 90.

-Ala, możemy pogadać? - zapytała nieśmiałym głosem Jessica.
-Tak, ale jeśli będziesz chciała znowu to zrobić, to nie. - upewniała się Ala.
-Chce pogadać, spokojnie. Nic ci nie zrobię. To co?
-Ok. - poszły do pokoju Nathana. Ala usiadła na łóżku. - To co chciałaś?
-Chciałam Cię przeprosić. Źle Cię oceniłam. Jesteś miłą dziewczyną i teraz wiem, jak kochasz Nathana, a on ciebie. Naprawdę przepraszam. Nic Ci się nie stało wtedy? - zapytała troskliwie Jessica.
-Nie, trochę mnie głowa bolała, a tak to nic. A jeśli chodzi o przeprosiny, to wybaczam Ci, ale tylko dlatego, bo wiem, że ty i Nathan jesteście rodzeństwem, a w mojej rodzinie nie jest za miło, a chodziarz Nathanowi nie chce spieprzyć. - powiedziała poważnie Ala.
-Dobra, to ja już pójdę. - powiedziała smutna.
-Tak będzie lepiej. - powiedziała srogo Ala.
          Jessica wyszła z pokoju, a Ala została. Wiedziała, że była nie miła dla Jessici, ale trudno jej się nie dziwić. Po jakiś 10 minutach do pokoju wszedł Nathan.
-Hej, skarbie. Co tam? Jak się spało? - zapytał uśmiechnięty Nathan.
-A dobrze, a tobie? - wstała i podeszła do niego.
-Bardzo dobrze. - zaczął trzymać ją w talii i pocałował.
-A co ty taki dzisiaj uśmiechnięty co? - próbowała dowiedzieć się o co chodzi.
-Mam niespodziankę. Tylko musimy zostać tu jeszcze. Ok? - całował ją po szyi.
-No dobrze, już się nie podlizuj. Tylko, że Tom dzwonił...
-I co znowu?! - zdenerwował się Nathan.
-Chłopaki próbują go złapać i obrzucić chlebem zamoczonym w mleku. - śmiała się Ala.
-Co?! Niech go złapią. Należy mu się. - śmiał się.
-Tylko obawiam się jednego.
-Co?
-Jak będzie wyglądać dom jak wrócimy? - zastanawiała się Ala.
-No to dobre pytanie. Nie myślmy o tym. - pocałował ją.
-------------------------
Rozdział dzisiaj nudny wyszedł. Przyznaję, napisałam go w jakieś 10 minut, więc taki musiał wyjść.
Dedyczek dla Żaby (kto wie, to wie, kto to jest) i Myszki. :*
Ada;)

4 komentarze:

  1. Chcesz kopa ? Super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Prezent? Hmmm...
    Dawaj szybko następny XD
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie
    pisz szybko nexta
    zapraszam do mnie
    http://ineedyoutolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń