Nathan

sobota, 10 marca 2012

Rozdział 87.

-Aluś, co się stało? - zapytał delikatnym głosem Nathan.
-Proszę Cię, chodźmy stąd. - powiedziała przerażonym głosem Ala.
-Jessica coś Ci zrobiła? Znowu zaczęła swoje gadanie. Nie płacz. - przytulił ją mocno - Zaraz to załatwię. Zaczekaj. - powiedział i poszedł do pokoju Jessici. Ta siedziała na kanapie i słuchała muzyki.
-O brat! Co Cię tu sprowadza w moje progi? Coś się stało? - zapytała jakby nic się nie stało.
-To ty mi powiedz co się stało! Co zrobiłaś Ali?! Przez ciebie ona płacze i nie wiem nawet dlaczego! - krzyczał Nathan.
-Co ja?! Ona sobie zaczęła wymyślać, że jest najlepsza na świecie, to jej dałam z liścia, a że ty tego nie widzisz to nie moja sprawa! - kłamała Jessica.
-Co?! Czy ty już taka durna jesteś?! Znowu kłamiesz! Znam Cię, więc gadaj co jej zrobiłaś! - krzyczał jeszcze głośniej Nathan.
-Co? No dobra. Nie ufam jej, jest jakaś...
-Jaka niby co?! Jaka, nieśmiała? - przerwał jej Nathan.
-Nathan, ja jej nie ufam! Groziłam jej, że jak ciebie zrani to...-przerwała
-To co?
-To pokaże jej gdzie jej miejsce i zaczęłam... ją bić, tak żebyś tego nie zauważył. - odpowiedziała Jessica.
-Co?! Czy ty jesteś nie normalna?! Przez ciebie biedna dziewczyna płacze! Zrozum, to ja ją kiedyś zraniłem, parę razy, wybaczyła mi. Dzięki niej zmieniłem się, wydoroślałem. Kocham ją i nie chce ją zranić, a tym na pewno mi nie pomożesz! - zdenerwował się Nathan.
-Przepraszam Cię. Nie wiedziałam.
-Idę do niej, a ty lepiej zostań tu. - powiedział i wyszedł.
Nathan poszedł do łazienki, gdzie była Ala. Wszedł, a tam jej nie było. Zaczął się denerwować, że uciekła. Nie wiedział, czy była to tego zdolna...

15 komentarzy:

  1. Ada super
    zdolna...??
    i co dalej??
    jak zwykle w takim momencie
    nie cierpie tego
    :D pisz szybko nastepny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo napisalaś tak : Nie wiedział, czy była to tego zdolna...
      i co dalej??

      Usuń
    2. Aha. To niespodzianka.

      Usuń
    3. ok.
      to czekam zniecierpliwoscia
      :P

      Usuń
  2. Super :)
    i znowu specjalnie dla mnie przerwałaś w najlepszym momencie

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział ;*
    ach, te zakończenia... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy uciekała, czy co ? :)
    Super !!! ;*
    Pisz szybko next. ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super! juz nie moge sie nastepnego doczejac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu takie zakończenie...
    no ja nie wytrzymam!
    Pisz szybko następny! migiem!
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super
    Czekam niecierpliwie na kolejny ;))

    OdpowiedzUsuń