Nathan

środa, 7 marca 2012

Rozdział 86

Jessica usiadła na kanapie. Miała poważną minę. Ala nie wiedziała co ją czeka.
-Zapytam wprost. Kochasz mojego brata? - zapytała poważnym głosem Jessica.
-Tak i to bardzo. Przy nim czuje się bezpieczna. Jest chłopakiem, któremu mogę zaufać i wiem, że mnie kocha. A dlaczego pytasz? - odpowiedziała spokojnie Ala.
-Bo tak! - wrzasnęła Jessica, na co Ala się zdenerwowała - Jak zranisz mojego brata to pożałujesz, zrozumiano? -zapytała wrednym głosem.
Ala kiwnęła głową. Jessica zaczęła jeszcze jej grozić. Ala wystraszona zeszła na dół. Jessica została w pokoju. Ala poszła do salonu gdzie siedział na kanapie Nathan, który rozmawiał z rodzicami. Usiadła koło niego i wtuliła się w niego. Była przestraszona. Nathan się zmartwił i popatrzył na nią.
-Coś się stało? - zapytał.
-Nie, nic. - odpowiedziała.
-Na pewno? - zapytał po raz drugi Nathan.
-Tak.
-A co ty tam robiłaś z Jessicą? - zapytał z ciekawością.
-Jessica chciała pogadać. Przepraszam, gdzie jest łazienka? - zapytała rodziców Nathana.
-Zaraz po lewej, o tam, moje dziecko - odpowiedziała miłym głosem Pani Sykes.
-Dziękuję. Zaraz przyjdę.
-Ok. - odpowiedział nie pewnie Nathan.
Ala poszła do łazienki. Nie mogła zamknąć drzwi na klucz, bo prawdopodobnie zamek się zepsuł. Usiadła na wannie i zaczęła płakać. Po dłuższej chwili zapukał ktoś do drzwi. Ala otarła łzy i pozwoliła wejść. Wszedł Nathan. Zobaczył płaczącą Alę. Od razu uklęknął przed nią i zaczął pytać co jej się stało. Nie wiedział, o co chodzi.
----------------------------------
Rozdział wreszcie jest, krótki, ale zawsze mogło go by nie być, więc się cieszcie.
Rozdział dedykowany mojej imienniczce Adzie. To ona mnie namówiła na napisanie go.
Jak zwykle wyszło nudno i badziewnie.
Zachęcam do komentowania. :)

13 komentarzy:

  1. Jessica niedobra grr...
    Biedna Ala
    I nie badziewie tylko SUPER!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały,w dechę, zadziwiający, wykurwisty,fantastyczny, zajebisty, zabójczy, boski, czadowy, bajeczny, cudowny, ekstra, fajny, kapitalny, nadzwyczajny,rewelacyjny, bardzo dobry, doskonały, klawy,zarąbisty,piękny! MNIE NIE PRZEGADASZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropny, badziewny, ohydny, nie gramatyczny, do dupy, nie ciekawy, nie zabawny, smutny i nic więcej, wszystko jakieś pomieszane, dziwny, głupi, pierdolony, ch*jowy, napisany przez głupią dziewczynę, która nie umie pisać. Więcej nie wymyśle, ale i tak nie zmienię zdania, że jest to badziew. :)

      Usuń
    2. Ty sb myśl jak chcesz, ja sb bd myśleć tak jak ja chce! I nawet jak to bd najgorszy blog świata ( a tak się nie stanie to po pierwsze) to dla mnie i tak bd THE BEST i nie przestane go czytać! ZROZUMIANO?

      Ps.
      Tak jesteś głupią dziewczyną bo się za mną kłócisz!

      Usuń
    3. No dobra, ale nie jestem głupia, zrozumiano?

      Usuń
    4. Sama się tak nazwałaś!! Helołłł XD
      Ale i tak cię Kocham siostro <3
      XD

      Usuń
  3. Super , super , super i jeszcze raz super .
    o co chodzi Jessice ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świentie.I nie mów że badziewie!!Bo badzieie to mój blog a twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomimo, że krótki i tak straasznie mi się podoba :D
    ja ci dam, badziewie, ohydę i tym podobne! ;p

    OdpowiedzUsuń