Nathan

sobota, 3 marca 2012

Rozdział 85.

Podjechali pod dom rodzinny Nathana. Był starym i dużym domem. Ala nie wiedziała, czego się spodziewać.
-Nie bój się. Będzie dobrze. - uspokajał Nathan.
-No właśnie nie wiem, czy mam się bać, czy nie, jak się zachowywać? - martwiła się Ala.
-Spokojnie. Moi rodzice Cię polubią, tak jak ja. Zachowuj się normalnie. Bądź sobą. Chodź już. - pocałował ją na zachętę.
Wyszli z samochodu i weszli bez pukania do domu.
-Dzień dobry, rodzinko! - krzyknął Nathan.
-Dzień dobry synu. Jessica, Nathan przyjechał! O przyprowadziłeś kogoś. - powiedziała Pani Sykes do Ali.
-Dzień dobry. - przywitała się nieśmiało.
-Hej Nathan! - przytuliła brata Jessica.
-Hej młoda. Jak tam?
-Dobrze. - odpowiedziała - Cześć Ala. - przytuliła też Alę - Miło mi Cię widzieć. Fajne, że przyjechałaś.
-Mi też miło. Nathan mnie zaskoczył, bo nie dawno przylecieliśmy z Polski i od razu tu przyjechaliśmy.
-To ci Nathan. - śmiała się Jessica.
-No co? Niespodzianka miała być. -powiedział Nathan i pocałował w policzek Alę.
-Witaj synu! - wszedł Pan domu.
-Cześć tato. - przytulił ojca Nathan.
-Ala, mogę poprosić Cię na chwilę? - zapytała Jessica.
-No, pewnie. - odpowiedziała uśmiechnięta Ala.
Jessica wzięła Alę za rękę i poszła z nią do góry do pokoju. Zamknęła drzwi i kazała Ali usiąść. Ala się trochę przestraszyła, nie wiedziała co Jessica chciała.

8 komentarzy:

  1. ciekawe, co Jessica chce od Ali ;)
    fajny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty robisz.? ;D Nie kończ w takim momencie.!
    Lubię to.! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ciekawe co Jessica chce od Ali.
    Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału. ;*
    <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy...Szkoda,że taki krótki


    zapraszam do mnie
    http://icantbelieveihadtosee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem strasznie ciekawa, co chce Jessica :D
    super, czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz szybko następny, bo chcę wiedzieć co Jess chce od Ali
    rozdział jak zawsze super :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :)
    co chce Jessica od Ali ?

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jak zwykle urywasz w takim momencie... -.-
    Ale ci wybaczam bo rozdział Świetny! XD

    OdpowiedzUsuń