Nathan

środa, 28 marca 2012

Rozdział 103.

Usiadłam na ławce i zakryłam twarz rękoma. Poczułam jak ktoś siada koło mnie. Myślałam, że to Nathan, ale po chwili usłyszałam głos. Był to Martin.
-Posłuchaj. Tak w tej pracy bywa. Widać było, że ta dziewczyna się do niego klei, i przez to Nathan zapytał Cię o zdanie. Z jednej strony zachował się chamsko, ale z drugiej strony, jak miał się przed tym ustrzec? Przecież ta dziewczyna trzymała go za bluzkę i włożyła ten swój głupi jęzor do jego buzi. Zastanów się, czy czasami nie mam racji. - powiedział i odszedł.
Martin miał racje 100%. Ta dziewczyna czekała na okazję, żeby mnie upokorzyć i dostać to, czego pragną miliony fanek. Czy wybaczyć to Nathanowi? Martina znam od nie dawna, a już czuje, że jest moim przyjacielem. Umie doradzić jak nikt inny. Zobaczyłam jak Nathan idzie smutny. Chyba nie odważył się do mnie podejść, bo wiedział, że dostanie z liścia. Prawda była inna. Podeszłam do niego i przytuliłam. On nie wiedział czy wiem co robię, ale ja byłam tego pewna.
-Przepraszam Cię. Niesłusznie cię oskarżyłam. Ta małpa zapłaci mi słono za to. - powiedziałam patrząc mu w oczy.
-Ja cię przepraszam za to, że nie zareagowałem jakoś. Przez to cierpisz, ale tak bywa czasami. Fanki są nieprzewidywalne. - powiedział, a ja na to go pocałował namiętnie.
-Czekaj, ja ją znam! Przecież to Magda! Jak ona mi to mogła zrobić?! - powiedziałam wściekła. Jakby co to jest moja dawna przyjaciółka, z którą miałam jechać na koncert, ale musiała się przeprowadzić.
Przeprosiłam Nathana na chwilę i poszłam do niej. Poszłam do niej tak wściekła. To była na pewno ona.
-Jak mogłaś to mi zrobić?!
-Bo jestem zakochana w Nathanie?! A ty kim jesteś, żeby się wtrącać?! - nie mogłam uwierzyć, że ja z taką osobą się przyjaźniłam.
-Po pierwsze jestem dziewczyną Nathana. Po drugie jestem twoją dawną przyjaciółką. Nie pamiętasz mnie już?! A po trzecie ty kim jesteś, żeby niszczyć mój związek?! - krzyczała na nią.
-Ala...To ty? - powiedziała nie dowierzając.
-Wreszcie się królewna obudziła. Widzę, że nowe życie masz. Ja też i jestem z tego dumna. Kocham Nath... - nie dokończyłam, bo ktoś zasłonił mi oczy - Nathan. - odwróciłam się w jego stronę.
-Musimy już iść. Za chwilę mamy samolot. -szepnął mi do ucha.
-Właśnie. - odwróciłam się jeszcze w stronę Magdy - To cześć. Radzę Ci na przyszłość upewnić się jaka jest dziewczyna, bo potem możesz skończyć źle. Idziemy. - odwróciłam się znowu w stronę Nathana i poszliśmy.
Weszliśmy na pokład samochodu i usiedliśmy na swoich miejscach. Siedziałam koło Martina, bo chłopaki jeszcze robili mini próbę. Pożyczyłam od Nathana telefon, bo mój się rozładował. Przez przypadek weszłam w wiadomości. Chciałam wyjść z tego, ale zobaczyłam dziwne sms typu:
"Kocham Cię."
"Jestem w ciąży!" 
"Jak wrócisz to zobaczysz zdjęcia dziecka"
"Kiedy zerwiesz z tą nudziarą?"
Gdy je zobaczyłam, że świat mi się znowu zawalił. Łzy napłynęły mi do oczu. Czy Nathan jest ze mną szczery? Czy mnie zdradza?

9 komentarzy:

  1. Super
    Szybko nexta bo jestem mega ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Booski !
    Ty to zrobiłas normalnie z Nathana babiarza ! ;D
    Nie ładnie ;*
    Meega ! xoxoxoxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne
    ciekawie się zrobiło
    do roboty !! pisz następny

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, ale sie porobilo
    pisz szybko nastepny
    juz doczekac sie nie moge
    pisz!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyno, jestem w sozku O.O jak to się dalej potoczy?? pisz szybko nastepny ;)
    rozdział cudny ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdział .. ale szczerze nudzą mnie już twoje rozdziały . Ciągle piszesz, że "Ala" płacze , jest smutna .. Powinnaś pisać dłuższe rozdziały .. moim zdaniem napisać koniec i zacząć nowego bloga .. bo masz talent , ale ten blog jest już dla mnie nudny ! . Zakończyłam bym to gdzieś na 4 rozdziale .. nie chce być zła czy wścibska , ale chce ci szczerze doradzić .. Takie moje zdanie , bo ja bym sobie przeczytała coś bardziej świeższego , a to się ciągnie i ciągnie i ciągle dzieje się to samo nic nowego .. Jak bym miała ci doradzić załoz nowego bloga z The Wanted .. Ogółem jakbym miała oceniać jest super ! ; ) pozderka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o no wiesz ty co?!Jej blog jest najplepszy dotąd jaki znam!Eh super rozdział :* z resztą jak każdy :*

      Usuń
    2. Nie chciałam tutaj nikogo uraźić czy coś , ale służe jako ciotka dobra rada . Bo ma talent , a na pewno następny blog będzie jeszcze lepszy ! ;D

      Usuń